نحوه انتقال داده به نرم افزار حسابداری زرین

چگونه از نرم افزار حسابداری پخش دیگری به نرم افزار حسابداری پخش زرین مهاجرت کنیم؟

انتقال داده

ما در نرم افزار حسابداری زرین امکاناتی در نظر گرفتیم که کاربران با استفاده از ساختار اکسل که در اختیار مشتریان قرار میگیرد میتوانید دیتا های خود را به زرین منتقل کنید.

کارشناس های ما شما را در سریعترین زمان ممکن کمک میکنند و شما با تهیه اکسل طبق الگوی کارشناسان ما داده های شما را از طریق کد نویسی از پایگاه زرین درج کرده و شما میتوانید در سریع ترین زمان ممکن نرم افزار جدید خود را راه اندازی کنید.

انتقال داده

چگونه صورتحساب های نرم افزار قبلی را به زرین منتقل کنیم؟

در انتقال به سیستم مالی جدید یک نکته هائذ اهمیت است و آن فعالیت نرم افزار مالی قبلی همانند قبل میباشد و نرم افزار مالی جدید با آماده سازی تعاریف سیستم و راهنمای کارشناسان ما شما ابتدا سیستم جدید را از نظر اطلاعاتی آماده مینمایید و فایل های اکسل انتقالی را حاضر مینمایید و سپس اقدام به درج دیتا و بکارگیری نرم افزار جدید میشوید.

 حال جهت انتقال مانده های بدهکاران و بستانکاران لیست مشتریان را کارشناسان ما به صورت رایگان از طریق فایل اکسل برای شما درج مینماید لازم به توضیح است نرم افزار مالی قبلی نیز اکسل خروجی مانده مشتریان و لیست آن هارا خروجی می دهد و شما خروجی نرم افزار قبلی را با راهنمایی کارشناسان ما میتوانید به راحتی آماده سازی نمایید و کارشناسان ما آن را در سیستم زرین درج و آماده بهره برداری مینماید

آیا در سیستم جدید سندهای مالی قبلی هم منتقل میشود؟

در سیستم مالی زرین ما نیاز به مشتری های قبلی لیست و صرفا مانده ی مشتریان اعم از بدهکاران و بستانکاران وارد میشود و سند افتتاحیه زرین صادر میشود که در نقطه شروع و مبدا مالی جدید میباشد . در این روش از لحظه ی مبدا به بعد اسناد در زرین نگهداری و گزارش گیری میشود.

روش نصب و پشتیبانی زرین چگونه است؟

ما کلیه فایل های لازم جهت نصب را در سرور آنلاین زرین قرار دادیم و مشتری با تحویل کد انی دسک که نرم افزار جهت انتقال از راه دور است میتواند دسترسی آنلاین به ما بدهد .
و کارشناسان ما تمامی فایلهای لازم نصبی و عملیات نصب سرور را در یک روز انجام میدهند مشتری پس از نصب شروع آموزش های آنلاین را با مهندس فروش مربوطه هماهنگ و آموزش داده میشوند.
در فرآیند نصب و آموزش آنلاین زمانبندی انعطاف پذیری دارد و مشتری در زمان های مشخص میتواند آموزش و نصب را انجام بدهد و این نکته باعث عقب نیافتادن فعالیت پخش و فروش روزانه است و سیستم فروش شما حتی 1 دقیقه متوقف نمیشود.