نحوه استقرار نرم افزار پخش مویرگی

نحوه نصب نرم افزار پخش و فروش مویرگی زرین

● یکی از سوالاتی که مشتریان پس از خریداری و عقد قرار داد محصولات نرم افزاری پخش و فروش مویرگی زرین ، چطور برنامه را نصب و راه اندازی کنند ؟
کارشناس های نصب و راه اندازی با شما تماس خواهند گرفت و تمامی جوانب برای بررسی و نصب برنامه را برای تان توضیح خواهند داد . در صورتی که زیر ساخت های لازم برای بهره برداری نرم افزار وجود داشته باشد شروع به روند نصب برنامه میکنند و حتی در صورت اماده نبودن بستر ، راهنمایی های لازم را به شما خواهند داد . تمامی موارد نصب و راه اندازی نرم افزار به صورت آنلاین و از راه دور انجام میگیرد.

نحوه استقرار نرم افزار پخش مویرگی
سیستم حسابداری جامع پخش زرین

سیستم سرور مورد نیاز برای نصب نرم افزار پخش و فروش مویرگی زرین

– هارد دیسک SSD ( حداقل 300 گیگ )
– حداقل RAM – 8 گیگ (البته بستگی به شرایط و آپشن های مورد درخواستی با کارشناس نصب مشورت بگیرید )
– هارد HDD یا فلش دارای حافظه 8 گیگ ( اختیاری است جهت پشتیبانی گیری از نرم افزار استفاده می شود )
– حداقل اینترنت 16 مگابایت همراه با IP Valid ( حتما از اینترنتی استفاده کنید که امکان ارائه IP استاتیک وجود داشته باشد.
– نصب ویندوز سرور 64 بیتی 2016 یا نسخه های بالاتر از 2016 ( در صورت تمایل Windows 10 -64 bit نسخه Enterprise )
– حتما در هنگام نصب دقت لازم را بفرمایید که برنامه های جانبی مثل آنتی ویروس را نصب نکنید و این موارد را بعد از نصب برنامه زرین موکول نمایید .
– دانلود برنامه ریموت دسکتاب مانند Anydesk ، Supremo و … جهت اینکه کارشناس به صورت آنلاین به کامیپوتر سرور وصل شود و کارهای مربوط به راه اندازی را انجام دهد.
– در صورت تمایل میتوانید از UPS برای ذخیره تامین برق برای سرور زرین در صورت قطعی برق استفاده کنند.

چگونگی نصب نرم افزار پخش و فروش مویرگی زرین

● پس از آماده سازی موارد فوق ، با کارشناس نصب تماس بگیرید و از آماده سازی زیرسخت مطلع سازید که برای ادامه روند نصب نرم افزار پخش و فروش مویرگی زرین اقدام کند . در صورتی که تمامی موارد به دلایلی خاصی مقدور به آماده سازی نبود ، میتوانید با کارشناس نصب زرین مشورت بگیرید و بنا بر تشخیص کارشناس و با توجه به آیتم های نرم افزار راهکاری مناسبی تقدیم‌تان میکند .
گاها اتفاق افتاده است که مجموعه شرکت های پخش نیاز به زمان و وقت کافی برای تهیه زیر ساخت های کامپیوتر سرور زرین لازم دارند و نیاز فوری هم دارند که نرم افزار در اسرع وقت نصب شود که اطلاعات اولیه را وارد کنند تا زیر ساخت ها آماده شود ، با مشورت کارشناس نصب میتواند یک کامپیوتر موجود در شرکت به عنوان سرور موقت زرین استفاده نمایند که پس از آماده شدن سرور اصلی نرم افزار زرین را به آن انتقال دهند .
در صورت تمایل مشتری و با توجه به سیاست و استراتژیک کاری شرکت پخش می توانید از سرور های مجازی هم استفاده کنید . در این جهت متوانید از مشاورین فروش شرکت نرم افزاری پخش و فروش مویرگی زرین راهنمایی بخواهید .
در صورت آماده بودن موارد فوق برای بهره برداری و نصب نرم افزار پخش و فروش مویرگی زرین ، کارشناس در طول مدت 8 ساعت کاری نرم افزار زرین را نصب و آماده راه اندازی می کنند .

برای نصب راه اندازی نرم افزار پخش و فروش مویرگی زرین بر روی کامپیوتر های دیگر چکار کنیم ؟

● شما برای نصب کلاینت کافی است ویدئو آموزشی مربوط به راه اندازی کلاینت را در کانال آپارت زرین مشاهده فرمایید و به راحتی خودتان نصب کنید و یا با کارشناسان پشتیبانی زرین تماس بگیرید و با نصب برنامه ریموت از راه دور Anydesk به کامپیوتر شما وصل شوند و نصب نمایند . امکان چت با کارشناسان پشتیبانی زرین هم در سایت زرین تعبیه شده است .

ورود اطلاعات اول دوره از طریق اکسل

● قطعا مجموعه های پخش مویرگی از نرم افزار قبلی خود اطلاعاتی دارند که میخواهند به نرم افزار حسابداری و فروش مویرگی زرین انتقال بدهند . در مرحل اول بایستی که از نرم افزار قبلی خود خروجی های اکسل ( مانند طرف حساب و کالاها ) را گرفته باشید ، کارشناسان زرین به شما یک شابلون اکسل تقدیم تان میکنند که با مرتب کردن اطلاعات طبق توضیحات کارشناس زرین و اکسل شابلون به راحتی در سریع ترین زمان و بادقت فراوان اطلاعات را به نرم افزار زرین انتقال بدید . مواردی که شما میتوانید به نرم افزار پخش و فروش مویرگی زرین از طریق اکسل انتقال بدید شامل : مشخصات طرف حساب و مانده مشتریان ، لیست اجناس همراه با قیمت فروش وموجودی . با اماده کردن اکسل کارشناس اطلاعات اول دوره را به نرم افزار زرین انتقال میدهد و از لحاظ زمان وقت کمتری صرف کنید و با دقت بیشتری پیش ببرید .

نرم افزار حسابداری مالی پخش مویرگی

آموزش نرم افزار پخش و فروش مویرگی زرین – مواد آموزش

● پس از نصب نرم افزار پخش زرین و انتقال اطلاعات لازم است که کاربرانی که با نرم افزار فروش مویرگی زرین میخواهند کار کنند آموزش ببیند ، شرکت ندا رایانه زرین با آماده سازی ویدئوهای آموزشی بخش به بخش زرین را به صورت پله ای و مرحله به مرحله مشاهده فرمایید و داخل نرم افزار با باز کردن هر قسمت و پنجره کلید میانبر توضیحات F1 کامل در مورد بخش مورد نظر آموزش داده است و حتی قسمت های مهم در نرم افزار زرین لینک آموزشی در پایین پنجره ها تعبیه شده است که با کلیک کردن بر روی لینک به صفحه آموزشی مرود نظر هدایت میشوید . علاوه بر این موارد در کانال آپارت نرم افزار فروش مویرگی زرین و صفحه رسمی اینستاگرام زرین کلیپ های آموزشی پر کاربرد و کلیدی گذاسته شده است . در آخر هم اگر با مشاهده ویدئو های آموزشی سوالات و ابهاماتی وجود داشت میتوانید از آموزش آنلاین کارشناسان زرین استفاده کنید و با تماس و هماهنگی ساعت های آموزش و رفع ابهام را تنظیم کنید . حتی در صورت تغییر نیروی کار ، این ویدئو ها همیشه در دسترس شماست و به راحتی کاربر جدید میتواند دسترسی داشته باشد.

پشتیبانی شرکت نرم افزاری زرین

ارتباطات پشتیبانی زرین

● شماره تلفن 02191009535 جهت ارتباطات تلفنی و امکان چت اینترنتی در سایت زرین در گوشه سمت چپ، پایین صفحه ، در اختیار کاربران نرم افزاری قرار میگیرد که در صورت شرایط خاص از این کانال ها نیز جهت ارتباط استفاده کنند.
● پشتیبانی و ورژن‌های جدید ( کلیه نرم افزارهای خریداری شده ) در وب سایت سایت زرین در اختیار مشتری قرار میگیرد. با پیوستن به نرم افزار زرین شما عضو کانال مشتریان زرین میگردید و از آخرین اخبار این حوزه و همچنین امکانات جدید نرم افزاری بهره‌مند خواهید شد.