نرم افزار پخش گرم لبنیات

پخش گرم:

نیار روزانه انسان به لبنیات یکی از امر ضروری زندگی شده است و شرکت های پخش و فروش مویرگی لبنیات در تلاش هستند در راستای هر چه بهتر و سریعتر توزیع فرآورده های لبنی اقدام کنند و دو طریق زیر می توانند محصولات خود را پخش کنند .

پخش سرد :

فروش سرد روی جمع آوری سفارشات بیشتر تمرکز دارد و پس از گرفتن سفارشات ، همان روز یا روز بعد سفارشات را به مشتریان تحویل میدهد ، برای اطلاع بیشتر به مقاله پخش سرد مراجعه کنید .

البته در این گزینه ، نیاز هست که انباری به عنوان سرد خانه داشته باشد ولی مهم تر از آن داشتن یک نرم افزار پخش و فروش مویرگی زرین است که به صورت تخصصی پباده سازی شده است و به عنوان قلب یک سازمان عمل خواهد کرد و حساس بودن در مورد تاریخ انقضا در صنعت پخش لبنیات را میتوان مدیریت کرد .

پخش گرم لبنیات

پخش گرم لبنیات

یکی از استراتژی های فروش در صنعت پخش مویرگی ، فروش گرم است ، که بازاریاب همزمان با ویزیت مشتری و ثبت فاکتور ، کالاهای مورد نیاز مشتری را تحویل میدهد ، و بازاریاب برای هر ویزیت کالاهای موجود را در داخل خودرو همراه دارد .

در پخش لبنیات اکثرا به صورت فروش گرم صورت میگیرد که هر بازاریاب دارای خودروی های مخصوص حمل لبنیات همراه با یخچال باری ( سایپا یخچال دار ، ایسوزی یخچال دار و … ) می باشد . که در زمان فروش و ویزیت کالاهای لبنی خود را همراه دارد و با فاکتور کردن کالا ها برای مشتری ، در همان زمان کالاها را از یخچال همراه خودرو به مشتری اتحویل میدهد . و تمامی دریافت ها ( چک ، وجه نقد ، حواله یا کارت خوان ) را خود بازاریاب فروش گرم انجام میدهد .

این مکانیزم فروش مناسب کالاهای تند رو ( FMSG ) است که تاریخ انقضا محدود و تند مصرف هستند مناسب است . لبنیات جز کالاهای تند رو است که مورد نیاز جامعه است و جامعه بایستی دسترسی آسان و سریعی بهش داشته باشند. در نرم افزار پخش لبنیات زرین آیتم ها و آپشن های مناسبی در نظر گرفته است که مدریران شرکت پخش مویرگی برای مدیریت هر چه بهتر سازمان استفاده کنند .

یکی از مسائل فروش گرم لبنیات برای توزیع ، کالاهای مورد نیاز برای مسیر مد نظر در تاریخ خاص است که غیر قابل پیش بینی است که برای انبارک خودروی فروش گرم چه کالاهایی بارگیری شود .

چاپ لحظه ای فاکتور با چاپگر کمری

پخش گرم لبنیات

نرم افزار پخش گرم لبنیات

نرم افزار زرین با گزارش های فروش و برگشتی مسیر مد نظر در تاریخ های خاص این پیش بینی در جای امکان با توجه به تراکنش های قبلی به عواملین توزیع ارائه میدهد و انبار دار به راحتی میتواند تشخیص دهد از هر کالا با چه مقدار به انبارک خودوری پخش گرم انتقال دهد .

گاهی اوقات بازاریاب با توجه به تجربه خود میتواند نیاز مورد نظر خود در اپلیکیشن فروش گرم همراه خود ثبت کند و مسئول انبار یا توزیع با مشاهده درخواست بار بازاریاب برای فروش گرم را بررسی کند و با تایید کردن توسط یک دکمه سند انتقال انبار از انبار مرکزی به انبارک خودرو را ثبت کند .

این روند برای مجموعه هایی که تعداد خودرو زیادی دارند و به دلیل اینکه در سریعترین زمان در اول وقت ساعت کاری تمامی سند های انتقال ثبت شود حائز اهمیت است که بازاریاب با مراجه به سازمان در کمترین زمان کالاهای خود را تحویل بگیرید و وارد مسیر فروش و ویزیت گرم شود این روند دقت مدیریت انقالات انبار را بیشتر میکند .

یکی از آپشن ها نرم افزار پخش گرم لبنیات محدود کردن موجود انبارک ها در پخش گرم است که برای هر انبارک بازاریاب فروش گرم ، از هر کالا حداکثر تعداد خاصی محدود کرد که بیشتر از آن تعدادامکان شارژ و انتقال به انبارک وجود نداشته باشد. این محدودیت برای تعادل فروش بین بازاریاب ها بسیار مناسب است .

حسابداری همراه فروشنده

توزیع مستقیم

خیلی مهم است که بازاریاب پخش گرم بدون تماس با شرکت تمامی کارهای مربوط به فروش و دریافتی را از طریق اپلیکیشن فروش گرم انجام دهد .

در مسیر ویزیتی که قرار دارد لیست مشتریان در کارتابل فروش در محیط اپ فروش گرم مشاهده میکند و اطلاعات مالی ، ویزیتی و فروش های قبلی مشتریان را در اختیار دارد که بر اساس سند ها و رکورد های قبلی جهت فروش به مشتری اقدام کند و همزمان در حین گرفتن فاکتور در اپ فروش گرم بدون مراجعه به انبارک خودرو از موجودی کالاهای خود مطلع است .

یعنی زمانی که کالای شیر را برای مشتری فاکتور میکند در کنار انتخاب کالا موجودی شل مانده را مشاهده میکند و در ضورتی که خارج موجودی برای مشتری فاکتور کند اپ فروش گرم خطا نمایش میدهد و جلوگیری میکند .

بعد از ثبت فاکتور درنرم افزار پخش گرم لبنیات ، بازاریاب مبالغ دریافتی حاصل از فروش را در اپلیکیشن وارد میکند ، این مبالغ میتواند چک ، وجه نقد ، حواله بانکی ، یا کارت خوان باشد .

که دقیق به صورت تفکیکی در اپلیکیشن ثبت میکند و همراه با فاکتور فروش به صورت تجمیعی توسط پرینتر های کمری همراه ( یا دستگاه های پوز سه کاره ) چاپ میگیرد و تحویل میدهد ، در صورتی ویزیتور که پرینتر حرارتی همراه نداشت ، میتواند عکس فاکتور فروش و دریافتی را از طریق کانال های اشتراکی ( چت آنلاین ، تلگرام ، واتس اپ ، روبیکا ، ایتا ، سروش و …. ) ارسال کند .

در اپ فروش گرم میتواند تمامی گزارش های فروش و دریافتی را مشاهده کند به صورت مثال تمامی دریافتی های ثبت شده را به صورت تجمیع و تفکیکی مشاهده کند و یا از عملکرد خود در فروش گرم روز خود گزارش بگیرد.

انبارداری گرم

انبارداری گرم

صدور فاکتور ضایعات

صدور فاکتور ضایعات

صدور فاکتور برگشتی فروشنده(پخش گرم)

صدور فاکتور برگشتی فروشنده

پشتیبانی از پوز چند کاره

پشتیبانی از پوز چند کاره(پرینتر-تبلت-پوزبانکی)

ویزیتور فروش گرم پس از اتمام فروش روزانه و در زمان برگشت به شرکت تمامی اسناد فروش و دریافتی خود را هم در اپ موبایل و هم در نرم افزار حسابداری زرین قابل مشاهده است و حسابدار با روئیت و صحت سند ها با کلیک تایید به سند مالی در نرم افزار حسابداری تبدیل میکند و دیگر لازم نیست مجددا سند های روزانه بازاریاب را دوباره ثبت کند .

موجودی مانده در انبار توسط اپ فروش گرم و نرم افزار انبار زرین قابل مشاهده و بررسی است.این روند در فروش گرم لبنیات در نرم افزار فروش گرم لبینیات به راحتی سیستماتیک و قابل پیاده سازی و مدیریت است که با صرف زمان خیلی کم و با دقت و سرعت بالاتر که در فروش گرم بسیار حائز اهمیت است مدیریت و ساماندهی کنید.

مدیران امروز در شرکت های پخش و فروش مویرگی نیاز نیست به صورت حضوری مداوم ناظر عملیات باشند با در دست داشتن نرم افزار پخش و فروش مویرگی زرین در صنعت پخش لبنیات با تمامی جزئیات مراحل و قسمت های پخش مویرگی اطلاع داشته باشند و این حجم بزرگ از عملیات و داده ها را بررسی و منظم کنند .

با گزارش های تفکیکی از هر بازاریاب ، مسیر ، کالا ، انبار ، دریافتی ، وضعیت مانده و … روند فروش تمامی کالا تصمیمات کلیدی میتوانند اتخاذ کنند.جهت اطلاع بیشتر میتوانید به مقاله پخش گرم مراجعه فرمایید .

بارگیری روزانه ماشین های پخش لبنیاتی گرم(درخواست کالا توسط فروشنده روزانه)

نرم افزارپخش لبنیات زرین برای فروشنده ها امکان درخواست کالای مستقیم را امکان پذیر میکند بصورتی که فروشنده کلیه موجودی خود را میبیند و بر اساس موجودی خود موجودی انبار اصلی شرکت میتواند درخواست کالای مورد نیاز را به انبار دار بدهد . انبار دار نیز میتواند کالاهای انبار را به راننده های لبنیات و پخش تحویل دهد براساس درخواست ها روزانه درخواست های فروشنده های لبنیات تایید میشود .

بارگیری معکوس کالاهای مرجوعی لبنیات با اپلیکیشن پخش لبنیات

فروشنده ها روزانه برخی از کالاها را از مشتریان مرجوع میکنند و مدیریت این کالاها یکی از پر چالش ترین های پخش گرم لبنیات و بستنی هست .
فروشنده روزانه امکان صدور فاکتور برگشت و هم چنین امکان صدور فاکتور مرجوعی ضایعاتی را دارد .در روش فاکتور مرجوعی ضایعات کالاها به انبار ضایعاتی خود راننده یا انبار ضایعات مرکزی انتقال داده میشود و هر راننده یا فروشنده آمار روزانه برگشتی و ضایعاتی را در دست دارد.

انبار گردانی روزانه ماشین توزیع لبنیات

روال انبار گردانی فروشنده های بستنی و لبنیات بصورت روزانه وتوسط خود فروشنده امکان پذیر هست . فروشنده هر روز آمار کالاهای در یخچال خود را دارد و میتواند در لحظه انبار ضایعات را نیز کنترل کنند .در تاثیر فاتور های مرجوعی و ضایعاتی را بالا میبرد.
امکان صدور فاکتور ضایعاتی و برگشتی برای هر مشتری توسط بازار یاب لبنیات و بستنی مقدور است و انباردار مرجوعی های ضایعات و قابل فروش را بصورت تفکیکی میتواند ببیند

فرآیند فروشنده ی لبنیات و بستنی ( یک روز)