نرم افزار پخش دارویی

دلیل راه اندازی پخش دارو :

یکی از نیاز های اساسی به تمامی انسان ها و جاندران برای بهبود عملکرد جسمی و بیماری دارو است و خیلی از افراد هستند در این صنعت میخواهند کسب و کار راه اندازی کنند و یکی از این برنامه های کسب و کار ، پخش دارو است که همیشه پر سود بوده است ، و علاوه بر پر سود بودن بایستی برای راه اندازی یکی سری مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هم نیاز به پیگیری است .

و به همراه داشتن دانش و فناوری روز و رعایت استاندارد ها می توان شرکت پخش شکوهمندی را مدیریت نمایید .

نرم افزار پخش دارویی

چالش های راه اندازی پخش دارو :

چونکه مشتریان هدف شما داروخانه ها هستند و افراد خاصی از قشر جامعه داروخانه ها را مدیریت میکنند ملزوما نیاز به استراتژی های قابل رشد و توسعه ی مخاطره آمیزی است .

دراینجا شاید برای فروش و بحث مالی و مالیاتی به چالش هایی مواجه شوید و محصولات داروهایی مختلف در بحث مالیاتی و غیر مالیاتی در سبد فروش داشته باشید و این مستلزم مدیریت ویژه است که هر حسابدار با این موراد مواجه شود و یا مسئول انبار با مدیریت تاریخ انقضا ی دارو ها دچار سردرگمی شود .

راه حل چالش های پخش دارو(نرم افزار پخش دارویی)

در این مقاله میخواهم نحوه مدیریت پخش دارویی توسط نرم افزار پخش زرین را به صورت زبانی خلاصه و ساده توضیح دهیم.

خیلی از بازاریاب ها زمانی که در حال معرفی محصول دارویی خود از طریق کاتالوگ دیجیتال در اپلیکیشن سفارشگیری بازاریاب خود هستند گاهی اتفاق افتاده است که تاریخ انقضا و سری ساخت 

تعداد قابل رزرو و حداکثر روز تسویه دارو برای داروخانه ها سوال پیش بیاید که خود بازاریاب با همان اپلیکیشن سفارشگیری بازاریاب میتواند از تاریخ انقضا و سری ساخت و تعداد موجودی دارو مطلع شود و به خود داروخانه اطلاع دهد و یا حتی مدت زمان تسویه تعیین شده محصول دارویی هم که قبلا توسط مدیر شرکت پخش دارویی تعیین شده است مذاکره کند و با گرفتن شفارشات متعدد محصول دارویی و اضافه کردن به سبد سفارش مشتری توسط اپ سفارشگیری بازاریاب راس تسویه را میانگین گرفته و به مشتری نشان میدهد که خود بازاریاب همان راس تسویه که نرم افزار توصیه کرده است تاریخ سر رسید چک را مشخص کند.


نرم افزار مالیاتی زرین برای پخش دارو :

حسابدارن مالیاتی در نرم افزار پخش مویرگی زرین به راحتی میتوانند فاکتور های رسمی و غیر رسمی خود را تفکیک کنند و تمامی گزارشات مالی ، سر فصل های حسابداری مالیاتی و غیر مالیاتی را به صورت مجزا داشته باشند و با در دست داشتن ماژول صورت معاملات فصلی ، گزارش دفاتر رسمی خود را به صورت فایل خروجی TTMS از نرم افزار بگیرند.

به دلیل اینکه اغلب شرکت های پخش دارو به صورت وعده ای و تاریخ تسویه کار مکینند نرم افزار مدیریت وعده های فاکتور و میزان خوش حسابی مشتریان را میتوان از طریق نرم افزار مدیریت کرد.

سامانه غذا و دارو TTAC :

با توجه یه اینکه سازمان غذا و دارو افزونه سامانه TTAC برای شرکت های دارویی مستلزم کردند نرم افزار پخش و فروش مویرگی با راه اندازی اتصال به این سامانه کار را برای شرکت های پخش دارویی خیلی آسان کردند و به راحتی میتوانید با یک کلیک کارهای مربوطه به این سامانه را از طریق نرم افزار پخش زرین صورت بگیرد.

ثبت ویزیت علمی پخش دارو :

اضافه کنیم در بحث ویزیت در اپلیکیشن سفارشگیر بازاریاب برای راحتی کار بازاریاب ها آیتم پروفایل مشریان و گزارش ویزیت برای ثبت و مدیریت اطلاعات مشتریان موجود است که بازرایاب از اطلاعات اضافی ( به صورت مثال : فرد سفارش دهنده همراه با عکس ، عکس سر در داروخانه و عکس های دیگر ، اطلاعت ملکی و استیجاری ، تعداد پرسنل ، تاریخ تولد ، علایق مشتری و … هرگونه اطلاعات مد نظر شرکت پخش دارو ) در مورد مشتری اطلاع پیدا کند و یا حتی اضافه کند.

نمونه‌ای از مشتریان پخش دارویی

گیاه گستر مهر من
مشتریان نرم افزار پخش مویرگی زرین - شرکت پخش اکسین