اطلاعات آنلاین ویزیت و فروش

● درنرم افرارسفارش گیری زرین این امکان وجود دارد که ویزیتور با تعیین فیلترهای مورد نظر خود اطلاعات مربوط به مسیر جاری هر روز خود رادر نرم افزار به صورت انلاین از سرورمرکزی شرکت پخش به روز رسانی کند و بعد وارد قسمت تور ویزیت خود شود. این بهترین امکان نرم افزار سفارش گیری انلاین برای افزایش کارایی تور ویزیت بازاریاب همچنین راهکاری برای افزایش دقت و سرعت مدیریت سفارشات ویزیتوراست, قسمت بروز رسانی نرم افزار سفارش گیری با تبلت و موبایل دارای 3 بخش کالا , طرف حساب و کاربرو ویزیتور است:

● درقسمت کالا علاوه براین که تمامی اقلام موجود در انبار بروز رسانی می شود توسط فیلد بروز رسانی قیمت شهرها نیز می توان قیمت به روز محصولات را نیز بدست اورد. که بسته به انتخاب ویزیتور , وی می تواند قیمت را برای یک شهر به خصوص یا برای همه شهرها به روز رسانی کند.در قسمت طرف حساب می توان لیست طرف حساب های ثبت شده در سیستم به تفکیک یک شهر خاص یا تمام شهرها را به روز کرد. همینطور در فیلد اخرین فاکتور مشتریان امکان اپدیت فاکتورها برای یک شهر یا تمام شهرها وجود دارد. در قسمت کاربر و ویزیتور لیست کاربران و ویزیتور های شرکت پخش به روز رسانی می شود.

● با استفاده ازامکان به روز رسانی اطلاعات نرم افزارسفارش گیری , کل اطلاعات مربوط به کالا , قیمت , طرف حساب , فاکتور مشتریان , کاربر و ویزیتور به روزمی شود. این باعث می شود که بازاریاب قبل از شروع تور ویزیت اطلاعات درست و دقیقی از موجودی انبار و قیمت و همینطور مشتریان داشته باشد. ازکالاهایی که در انبار موجود نیستند مطلع شود و در هنگام سفارش گیری این کالا ها از لیست حذف شوند و قیمت های درست در فاکتور ها ثبت شود. در این حالت خطا و اشتباه به صفر می رسد و از بی نظمی و ناهماهنگی جلوگیری می شود.

اطلاعات آنلاین