تور ویزیت پخش در نرم افزار سفارش گیری

با توجه به اینکه منطقه بندی و مسیربندی مشتریان پخش درسیستم توزیع و پخش زرین بصورت کاملا مویرگی تعریف می شود, ویزیتور پخش با مشخص کردن فیلترهای استان, شهرستان و مسیر ویزیت بازاریاب شرکت پخش ,مشتریان پخش ,همچنین تعیین نوع گروه مشتریان در نرم افزار سفارش گیری اندروید فقط مسیر واطلاعات مشتریان تور ویزیت جاری هر روز خود را مشاهده می کند.و می تواند با انتخاب هر کدام از این فیلترها به دلخواه لیست مشتریان موردنظرخود را استخراج کند.

امکانات تور ویزیت پخش در نرم افزار سفارش گیری

با امکانات سیستم سفارش گیری زرین دسترسی بازاریاب به فیلتر, به منطقه مشخص , مسیر مشخص و حتی گروه خاصی از مشتریان یک مسیر ویک منطقه امکان پذیر است. با توجه به این فیلترها بر روی مشتریان در هر تور تعریف شده برای بازاریاب وی می تواند برای ویزیت روزانه ویزیت خود را مطابق با آمار داخل سیستم همچون تعداد ویزیت شده ها , ویزیت نشده ها و همچنین اعلام عدم فروش به مدیر فروش در این سیستم را گزارش گیری کند.

در قسمت تور ویزیت نرم افزارسفارش گیری امکانات کاربری اسان و راحت ودسترسی سریع برای جستجوی مشتریان و امکانات فروش ازاد و تعریف مشتریان جدیدو اطلاع از موجودی انبار وجود دارد که کار ویزیت را برای ویزیتور بسیار اسان و راحت می کند.

درنرم افرارسفارش گیری ما این امکان وجود دارد که ویزیتور با تعیین فیلترهای مورد نظر خود اطلاعات مربوط به مسیر جاری هر روز خود رادر نرم افزار به صورت انلاین از سرورمرکزی شرکت پخش به روز رسانی کند و بعد وارد قسمت تور ویزیت خود شود. این بهترین امکان نرم افزار سفارش گیری انلاین برای افزایش کارایی تور ویزیت بازاریاب همچنین راهکاری برای افزایش دقت و سرعت مدیریت سفارشات ویزیتوراست.

تور ویزیت در پخش مویرگی