ارسال پیام کوتاه در نرم افزار سفارش گیری با تبلت

●در نرم افزار سفارش گیری با تبلت و موبایل (ارسال پیام کوتاه در نرم افزار سفارش گیری با تبلت )زیر سیستمی تحت عنوان مرکز پیام وجود دارد. که با استفاده از این قسمت امکان ارسال پیام کوتاه به مشتریان ، امکان ارسال آخرین مانده مشتریان برای بدهکاران ، امکان ارسال پیامک جهت ارسال بار و مبالغ مربوط به فاکتور قبل از بارگیری و توزیع و امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی با استفاده از اطلاعات مشتریان ثبت شده در سیستم وجود دارد.

●پیام های ارسالی از طرف سرور به  ویزیتور و بالعکس در این قسمت قرار می گیرد و ویزیتور می تواند پیام های خود را مستقیما درنرم افزار موبایل یا تبلت به سرور ارسال کند.

●این امکانات جدید تعبیه شده درنرم افزارسفارش گیری درسرعت انتقال اطلاعات از ویزیتور به شرکت پخش و متقابلا در بالا بردن کارایی سفارش گیری و استراتژی پخش و فروش موثر است.

ارسال پیام کوتاه در نرم افزار سفارش گیری با تبلت

سرویس ارسال پیامک(sms)

یکی از راه های ارتباطی و اطلاع رسانی از وضعیت فعالیت مشتریان هر شرکت ارسال پیام کوتاه (sms)میباشد. این سرویس کلا به دو روش سخت افزار و نرم افزاری انجام پذیر میباشد . در روش سخت افزار دستگاه های جانبی هستند که برای ارسال پیامک میباشد بدین صورت که یک سیم کارت تهیه کرده و بر روی این دستگاه نصب میشود و دستگاه مورد نظر به سیستم سرور شما که نرم افزار پخش مویرگی زرین فعال میباشد وصل میشود . در روش نرم افزار که توسط یک پنل اینترنتی برای شما راه اندازی میشود و دیگر نیازی به دستگاه سخت افزار نیست و این پنل برای همه سیستمهای شما قابلیت فعال سازی را دارد . در هر دو روش (سخت افزاری و نرم افزاری) امکانات بسیار زیادی در اختیار شما میباشد و شرکت میتواند بخشی از فعالیت CRM خود را انجام بدهد از امکانات این سرویس میتوان به امکانات زیر اشاره کرد :
● ارسال پیامک برای ثبت فاکتورهای خرید و فروش
● ارسال پیامک برای مانده بدهی مشتریان (به صورت انفرادی و یا کلی)
● امکان ارسال پیامک ثبت دریافت و پرداخت
● ارسال پیامک اختصاصی و عمومی
● ارسال پیامک برای مناسببت خاص برای یک مخاطب یا کلیه مشتریان
● ارسال پیامک وضعیت ارسال کالا برای مشتریان
● ارسال پیامک از وضعیت چکهای در جریان مشتریان

تمامی این امکانات و سایر امکانات اطلاع رسانی که در نرم افزار پخش مویرگی زرین اجرا گردیده و مشتریان نرم افزار زرین میتواند با فعال سازی این سرویس که به صورت دستی و یا اتوماتیک بهره برده و به مشتریان خود خدمات بهتری را ارئه بدهند. برای برای دریافت اطلاعت بیشتر و مشاوره در این خصوص با مشاورین ما در شرکت نرم افزار پخش مویرگی زرین تماس بگیرید