نحوه پشتیبان گیری در نرم افزار پخش زرین

● در فناوری و امنیت اطلاعات ، پشتیبان‌گیری میتواند یک حامی باشد و یک مکانیزم کپی‌ برداری داده‌های ضروری و حیاتی یک سازمان را به اجرا درآورد، آن‌ها در احیای داده‌های اصلی نقش مهمی دارند و این نسخه‌ های اضافی حمایتی هستند. عملیات پشتیبان گیری اطلاعات یک هدف بزرگ و خاص دارد در تمامی شرایط بتواند چند فایل ضروری بازیافت شود. سازماندهی ذخیره و پشتیبان گیری می‌تواند یک عامل مهم در حمایت از فرایند سازمان باشد و مدل های مختلفی جهت ذخیره وجود دارد که با توجه به حساسیت اطلاعات، بانک اطلاعات و تکنولوژی قابل استفاده انتخاب می شود. چندین روش برای آرایش داده‌ها در محل‌های متفاوت وجود دارد که هر سازمان میتوانید با پشتیبان گیری در چندین محل مختلف با رسانه ها مختلف ذخیره سازی مانند دیسکت سخت و فضاهای ابری و در سرور های متفاوت که از لحاظ جغرافیایی فاصله مکانی زیادی با هم دارند از اطلاعات خود کپی برداری و کد گذاری کند و در محل‌های تعیین شده ذخیره کنند و در صورت لزوم در زمان‌های معین بازیافت کنند.

پشتیبانی زرین از تمام دستگاه های اندرویدی
فرم گرفتن بکاپ اطلاعات در زرین

پشتیان گیری در نرم افزار پخش مویرگی زرین

● نرم افزار پخش مویرگی زرین با پیاده سازی یک سیستم امنیتی و پشتیبان گیری، اطلاعات نرم افزاری مشتری را به صورت فایل های فشرده و کد گذاری تبدیل میکند و با انتخاب مسیر های مختلف جهت بک آپ گیری مشتری میتواند در چند جا فایل ها را ذخیره کند، حتی در صورت عدم تداخل کاربر میتواند از پشتیبان گیری اتوماتیک نرم افزار زرین استفاده کرد که در ساعات، روز های هفته خاص و تاریخ های مشخص یک سیستم بک آپگیری اتوماتیک درون برنامه ای را راه اندازی نماید. برای سازمان هایی که دارای چند شعب مسقل یا غیر مستقل هستند حساسیت امنیت و پشتیبان اطلاعات بیشتر خود را نشان میدهد که با وجود سرویس خارج برنامه ای بک آپ گیری اتوماتیک نرم افزار جامع پخش مویرگی زرین ، این سازمان ها میتوانند به دو صورت پشتیبان گیری کنند، حالت اول بک آپ گیری ارتباط آفلاین که شعب را با این سیستم اطلاعات مختص شعب را در سرور خود بک آپ گیری نماید، در حالت دوم بک آپ گیری ارتباط آنلاین است که ستاد با استفاده از این راهکار تمامی بک آپ شعب ها را در زمان مشخص و به صورت تکرار در سیستم سرور مرکزی با جانبی بک آپ گیری نماید.

امنیت نرم افزار سفارش‌گیری ویزیتور ( اندروید )

● به دلیل استفاده مشتریان زرین از اپلیکشن های موبایلی برای بازاریاب ها و مدیران فروش و موزعین, سوالات مختلفی در این خصوص مطرح می شود که زرین چگونه امنیت ارتباطی موبایلی را فراهم میکند ؟

هر کاربر موبایلی از طریق اینتر فیس وب سرویس و با یک شماره پورت با نرم افزار ارتباط برقرار میکند که شماره پورت به طور دوره ای قابل تغییر است و برای هر کار موبایلی که به قصد استفاده از نرم افزار سفارشگیر بازاریاب ، فروش گرم تبلت ، نرم افزار دریافت و پرداخت موزعین و نرم افزار اتوماسیون مارکتینگ موبایلی و قابل ردیابی GPS ، حتما باید 3 سطح امنیتی وارد شوند تا بتوانند از زیر برنامه های زرین استفاده نمایید ، سطح اول و دوم نام کاربری و رمز عبور است و سطح سوم که خیلی حایز اهمیت است که حتما شناسه IMEI تعریف شده مویابل یا تبلت کاربر در نرم افزار پخش زرین هم خوانی داشته باشد و این محدودیت را ایجاد میکند که کاربر فقط با تبلت و موبایل مشخص شده حق ورود به برنامه را دارد.

ایکون پیج نرم افزار ارزی زرین