اپلیکیشن مخصوص مشتریان

برای رسیدن به مزیت های رقابتی در کسب و کارهای نوین داشتن یک اپلیکیشن کاربردی برای مشتریانتان وامکان دسترسی 24 ساعته به فروشگاه یا پخش شما است .

اطلاع از آخرین قیمتهای محصولات

ارایه بروزترین قیمتها به مشتریان به صورت آنلاین و لحظه ای

دادن اطلاعات و ارایه عکسهای مختلف محصولات

مشتری قبل از سفارش توضیحات و عکسهای محصولات را ملاحظه میکند

ثبت فاکتور به صورت آنلاین

مشتری به صورت انلاین سفارش خود را ثبت و تیم پخش شرکت فاکتورهای روزانه را توزیع میکنند

نرم افزار سفارش گیری آنلاين بازاريابان

در اين نرم افزار ما مشارکت بازاريابان شرکت را در کمک به حسابداران در جهت صدور فاکتورها و درخواست هاي مشتري به صورت آنلاين و آفلاين و آگاهي از موجودي ها،کالاهاي جديد و حسابهاي مربوط به مشتري و همچنين اطلاع از آخرين مشتري هاي شرکت و اطلاع از مانده صورتهاي مالي آنها در صورت دادن اجازه توسط مديران داريم.

سرعت انتقالات اطلاعات بازاريان به شرکت و کاهش اشتباهات و از بين بردن فاصله مکاني براي شرکت هاي توزيع شده برخي از اهداف اتوماسیون جامع پخش مویرگی زرین است. نرم افزار پخش مویرگی زرین شامل سفارشگیری اندرویدی و ردیابی ویزیتور و سیستم یکپارچه حسابداری پخش می باشد که مخصوص پخش غذایی ، لبنیاتی ، بهداشتی ، لوازم پزشکی ، دارویی و .. است.

فروش گرم در پخش مویرگی
کاتالوگ محصولات شرکت پخش مویرگی

نمایش گرافیکی کاتالوگ محصولات

شکل گرافیکی کاتالوگ محصولات جهت سفارشگیری آنلاین با دسته بندی دلخواه هر بازاریاب به مشتری نمایش داده می شود و با توجه به ترتیب و توالی محصولات یا سلیقه­ ی بازاریاب به مشتری نمایش داده می شود.نحوه نمایش کالاها می تواند براساس کلاس قرارگیری هر مشتری متفاوت باشد. به نحوی که برای یک هایپرمارکت یا یک رستوران محصولات متفاوتی جهت ارائه طبقه بندی شده باشد. مثلا کالاهای لوکس ارزان و یا پرفروش در یک طبقه بندی هدفمند جهت سفارش گیری ارائه شود.دسته بندی محصولات و انتخاب عکس برای آنها براحتی توسط نرم افزار کاتالوگ ساز زرین امکان پذیر است.

گزارش ویزیتور

سفارش گیری آنلاین

در نرم افزار پخش مویرگی زرین بازاریابان سفارشات خود را از طریق موبایل یا تبلت به سمت کامپیوتر سرور ارسال می کنند و در داخل نرم افزار زرین نیز بخشی تحت عنوان مدیریت فاکتورها و سفارشات بازاریابان وجود دارد که سفارشات تایید شده ، رد شده و در جریان بازاریابان را نمایش می دهد که مدیر فروش یا حسابداری با توجه به صلاحدید خود می تواند درخواست های مشتریان یا بازاریاب را تغییر دهد و هر یک از سفارشات بازاریان را اصلاح یا تایید کند. دراین نوع سفارش گیری بازاریاب از موجودی انبار بصورت لحظه ای و آنلاین مطلع خواهد شد.

اطلاعات آنلاین

نرم افزارسفارش گیری آنلاین

درنرم افرارسفارش گیری ما این امکان وجود دارد که ویزیتورباتعیین فیلترهای مورد نظر خود اطلاعات مربوط به مسیر جاری هر روز خود رادر نرم افزار پخش مویرگی زرین به صورت انلاین از سرورمرکزی شرکت پخش به روز رسانی کند و بعد وارد قسمت تور ویزیت خود شود. این بهترین امکان نرم افزار سفارش گیری انلاین برای افزایش کارایی تور ویزیت بازاریاب همچنین راهکاری برای افزایش دقت و سرعت مدیریت سفارشات ویزیتوراست.قسمت بروز رسانی نرم افزار سفارش گیری با تبلت و موبایل دارای 3 بخش کالا , طرف حساب و کاربرو ویزیتور است: ادامه مطلب

ویدیو آموزشی

تایید سفارش ارسال شده ویزیتور

تاییدسفارش ویزیتورپخش

فرآیند سفارشات تبلت وموبایل بازاریاب به دو صورت اتوماتیک ودستی امکان پذیر است.به شکلی که سفارشات به سمت سرور ارسال می شود وپس از بررسی مدیر فروش پخش مویرگی می تواند در خارج از شرکت یا درداخل شرکت سفارشات بازاریابان را تایید یا رد کند.در صورت تایید یا رد سفارشات اطلاع رسانی لازم به بازاریاب اتفاق می افتد و بازاریاب دلیل عدم تایید فاکتور را مطلع می شود.دراین روش کلیه سفارشات از قبیل تایید شده وتایید نشده در سوابق بازاریاب باقی می ماند.

گزارش ویزیتور

نرم افزار سفارش گیری با تبلت و موبایل

در قسمت گزارش ویزیتوردر نرم افزار تمام گزارشات فروش و سفارش گیری ویزیتوراز قبیل فروش خالص, تخفیفات, برگشت از فروش, اقلام کالا, جمع اقلام, فاکتورو…. روی تبلت و موبایل به سرعت و سهولت نمایش داده می شود و قابل ارائه است.

در این قسمت , بازاریاب با تعیین تاریخ به تفکیک روز و ماه و سال می تواند بازه زمانی مورد نظر خود را برای استخراج گزارش فروش و سفارش گیری ادامه مطلب

ویدیو آموزشی

فاکتور فروش از طریق تبلت

نرم افزار سفارش گیری بازاریابان

در نرم افزار سفارش گیری آنلاین بازاریابان ما مشارکت بازاریابان شرکت پخش را در کمک به حسابداران در جهت صدور فاکتورها و درخواست های مشتری حوزه های تعیین شده پخش به صورت آنلاین و آفلاین توسط نرم افزار داریم.بدین صورت که بازاریاب می تواند در همان لحظه سفارش گیری, فاکتور سفارش مشتریان را صادر و در صورت عدم دسترسی به اینترنت به صورت آفلاین درموبایل یا تبلت ذخیره کند و هر زمان به اینترنت دسترسی پیدا کرد به صورت انلاین به سرور شرکت ارسال کند.ادامه مطلب

ویدیو آموزشی
کاتالوگ محصولات شرکت پخش مویرگی

نمایش جدید گرافیکی کاتالوگ محصولات

در نرم افزار سفارش گیری مویرگی زرین امکاناتی تحت عنوان کاتالوگ محصولات وجود دارد که در آن شکل گرافیکی کاتالوگ محصولات به صورتی نوین با دسته بندی دلخواه هر بازاریاب به مشتری نمایش داده می شود و با توجه به ترتیب و توالی محصولات یا سلیقه ی بازاریاب به مشتری نمایش داده می شود.

همچنین می توان انتخاب و سفارش محصولات را در همان قسمت کاتالوگ انجام داد, به تعداد دلخواه و نامحدود هرکدام از واحد های عددی وبسته ای محصول را انتخاب کرد و به سهولت هزینه و قیمت کل محاسبه شده محصول انتخاب شده را همزمان مشاهده کرد.در محاسبه قیمت ادامه مطلب

ویدیو آموزشی
تعریف دوره مالی مختلف

سفارش گیری همزمان چند لاین پخش مویرگی

در این راهکارنرم افزار سفارش گیری پخش , بازاریاب شرکت پخش مویرگی یک نرم افزار سفارش گیری تبلت را بر روی تبلت یا موبایل خود نصب می کند و در ان واحد می تواند ویزیت هر دو لاین پخش را انجام دهد و فاکتورفروش را برای هر دو لاین جداگانه صادر کند.

در نرم افزار سفارش گیری زرین امکان تعریف دوره های ادامه مطلب

ویدبو آموزشی

تور ویزیت نرم افزار سفارش گیری

با توجه به اینکه منطقه بندی و مسیربندی مشتریان پخش درسیستم توزیع و پخش زرین بصورت کاملا مویرگی تعریف می شود, ویزیتورپخش با مشخص کردن فیلترهای استان, شهرستان و مسیر ویزیت بازاریاب شرکت پخش ,مشتریان پخش ,همچنین تعیین نوع گروه مشتریان در نرم افزار سفارش گیری اندروید فقط مسیر واطلاعات مشتریان تور ویزیت جاری هر روز خود را مشاهده می کند.و می تواند با انتخاب هر کدام از این فیلترها به دلخواه لیست مشتریان موردنظرخود را استخراج کند.

با امکانات سیستم سفارش گیری زرین دسترسی بازاریاب به فیلتر, به منطقه مشخص , مسیر مشخص و حتی گروه خاصی از مشتریان یک مسیر ویک منطقه امکان پذیر است.با توجه به این فیلترها بر روی مشتریان در هر تور تعریف شده برای بازاریاب وی می تواند برای ویزیت روزانه ویزیت خود را مطابق با آمار داخل سیستم همچون تعداد ویزیت شده ها , ویزیت نشده ها و همچنین اعلام عدم فروش به مدیر فروش در این سیستم را گزارش گیری کند.

در قسمت تور ویزیت ادامه مطلب

گزارش ویزیتور

پیام کوتاه در سفارش گیری با تبلت و موبایل

در نرم افزار سفارش گیری با تبلت و موبایل زیر سیستمی تحت عنوان مرکزپیام وجود دارد.که با استفاده از این قسمت امکان ارسال پیام کوتاه به مشتریان ، امکان ارسال آخرین مانده مشتریان برای بدهکاران ، امکان ارسال پیامک جهت ارسال بار و مبالغ مربوط به فاکتور قبل از بارگیری و توزیع و امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی با استفاده از اطلاعات مشتریان ثبت شده در سیستم وجود دارد.

پیام های ارسالی از طرف دیتابیس سرور به ویزیتور و بالعکس در این قسمت قرار می گیرد و ویزیتور می تواند ادامه مطلب

تور ویزیت روزانه بازاریاب شرکت پخش

تعیین و اختصاص تور روزانه برای مشخص کردن برنامه ویزیت هفتگی و همچنین مسیرها ی مجاز هر بازاریاب برای جلوگیری از ویزیت نامنظم و پراکنده و خارج از مسیر یکی از وظایف مدیران فروش برای ویزیتورهاست.دادن برنامه روزنامه ویزیت براساس یک دسته بندی گروه مشتری و مسیر مشخص یکی از مواردی است که شرکت های پخش ادامه مطلب